Ultimele postări

Postări populare

Categorii Blog

Schii, un stil de viață

Schii, un stil de viață

Postat în: Sample category
07 11 2017
271 Vizualizări
Likeuri

Schiatul poate fi un mijloc de transport, o activitate de agrement sau un sport de iarnă competitiv în care participantul folosește schiurile pentru a aluneca pe zăpadă. Schiul are o istorie de aproape cinci milenii.  Deși schiurile moderne au evoluat de la începuturi în Scandinavia, s-ar putea să fi fost practicate cu mai mult de 100 de secole în urmă în ceea ce este acum China, conform unei interpretări a picturilor vechi.

Cuvântul "schi" este unul dintre cele câteva cuvinte pe care Norvegia le-a exportat în comunitatea internațională. Aceasta provine din cuvântul vechi norvegian "skíð", care înseamnă "bucăți despicate de lemn sau lemn de foc".

Șahurile asimetrice au fost folosite în nordul Finlandei și Suedia cel puțin până la sfârșitul secolului al XIX-lea. Pe un picior, schiorul purta o schiță lungă și dreaptă care nu se înclină, iar o schiță mai scurtă se purta pe cealaltă picior pentru a lovi cu piciorul. Partea inferioară a schiurilor scurte a fost fie netedă, fie acoperită cu piele animală pentru a ajuta această utilizare, în timp ce schiul lung care susținea greutatea schiorului a fost tratat cu grăsime animală într-o manieră asemănătoare cu cea modernă de ceară de schi.

Cuplurile timpurii foloseau un stâlp lung sau suliță. Prima descriere a unui schior cu doi stâlpi de schi datează din 1741.

Schiatul a fost folosit în primul rând pentru transport până la mijlocul secolului al XIX-lea, dar de atunci a devenit, de asemenea, o recreere și un sport. Cursele militare de schi au fost organizate în Norvegia în secolul al XVIII-lea , iar războiul de schi a fost studiat la sfârșitul secolului al XVIII-lea . Pe măsură ce echipamentele au evoluat și au fost dezvoltate ascensoarele de schi la sfârșitul secolului al XIX-lea și începutul secolului al XX-lea, au apărut două genuri principale de schi - schi alpin (schi) și schi nordic. Diferența principală dintre cele două este tipul de legare pe schi (modul în care cizmele de schi sunt atașate la schiuri).

Antrenament fizic și mental

Schiul nu este doar un sport distractiv, ci și foarte sănătos. Merită să încercați acest lucru în copilărie, cei mai tineri învățați cu ușurință mișcările necesare. Poate că nici măcar nu v-ați gândi la numeroasele efecte fiziologice pozitive ale acestui sport. Mișcarea simetrică și continuă îmbunătățește atât emisferele, îmbunătățește foarte mult coordonarea mișcării și are un efect pozitiv asupra rezistenței. Folosește întregul corp, mușchii devin mai puternici, circulația se îmbunătățește. La început, poate puțini oameni cred despre asta, dar nu numai mușchii picioarelor și portbagajul, ci și brațele. În plus, nu este doar un exercițiu fizic, ci și un antrenament mental. Și dacă o faceți cu prietenii și familia, nu trebuie să uitați de puterea construirii comunității. Este de remarcat distincția dintre schi fond și schiurile de schi și alte efecte fiziologice asupra celor două mișcări.

Trasee de schi: calorii în jos!

Circuitul de schi fond este un sport aerobic, unde nu puteți face o pauză pentru o lungă perioadă de timp, astfel încât inima continuă să pompeze oxigenul în mușchii dvs. prin venele. Acest lucru le oferă o cantitate adecvată de energie. Aceasta, la rândul său, arde mult mai multe calorii decât majoritatea sporturilor. În funcție de ce este cultura dvs., care este stilul dvs., mușchii întăriți de acest sport se vor schimba. Practic, totuși, coapsele, bicepii și tricepsul se vor dezvolta. Un cross-country de 70-80 kg arde în medie 500-700 de calorii pe oră pe oră. Desigur, aceasta depinde și de intensitatea unui cineva care se mișcă.

Schiatul în zbor: pentru mișcarea simetrică

Skiurile cu schiurile ard mai puține calorii, pe măsură ce coborâți de sus în jos în câteva minute. Aproximativ între 300 și 500 puteți conta. În acest caz, musculatura sportivului, coapsa din spate, vițeii, șoldurile și mușchii diferiți ai piciorului sunt folosiți de atlet. Nici mușchii abdominali, nici cartilajul nu rămân abundenți, dar sunt mai puțin întăriți de forma mișcării. Schiatul în zbor îmbunătățește explozia, face mai rapid și mai energic. În același timp, pentru începători, vă recomandăm să nu alegeți un vârf prea înalt, deoarece acestea pot avea o boală crescută. Acest lucru poate duce la dureri de cap, dificultăți de respirație și dureri musculare.

Lasă comentariu

Conectați-vă pentru a posta comentarii

Top